ارتباط با عالین کالا
با عالین کالا در تماس باش 74 33 9100 - 026

کالباس بر ترازودار محک

کالباس بر ترازودار محک

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ضخامت برش: 1 الی 8 میلیمتر
  • نوع کاربری: فروشگاهی - صنعتی - رستورانی
  • رنگ کالا: نقره ای
  • دقت توزین: 5 گرم
فروشنده فروشنده: عالین کالا | مرکز فروش ماشینهای اداری تخصصی
آماده ارسال ناموجود
22,000,000
22,000,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

دارای کفی محافظ برای ورود گرد و غبار، دارای موتور قدرتمند با قابلیت 1400 دور در دقیقه، دارای تیغه قدرتمند با قطر 275میلیمتر، دارای ترازو جهت وزن همزمان برش کالباس

محصولات مرتبط

تولید کالباس بر ترازو دار تحولی جدید در گروه اسلایسر سوسیس و کالباس است که توسط کارخانه محک عرضه میگردد. این محصول پس از اسلایس دقیق کالباس قادر است وزن مقادیر اسلایس شده را در صفحه نمایش کوچک که در قسمت کناری دستگاه تعبیه شده است نمایش دهد. سینی کوچکی که در پشت دستگاه جهت قرار گرفتن ژامبون های اسلایس شده تعبیه شده است از جنس پلاستیک بوده و قادر به تحمل وزنی معادل ۳ کیلوگرم جهت توزین میباشد. کالباس بر ترازو دار محک فروشگاه شما را به ترازوی دیجیتال بی نیاز میسازد و یک محصول دو کاره بشمار میرود که علاوه بر اسلایس کالباس، وزن آن ها را نیز اعلام میکند. با داشتن این قابلیت فروشگاه های مواد غذایی به راحتی می توانند وزن مورد نظر از فرآورده گوشتی را به خریدار ارائه دهند. این محصول دارای تیغه ای تیز و برنده سایز ۲۷٫۵ سانت است که مجهز به تیز کن بوده تا در مواقع کند شدن بتوانید به راحتی و با صرف کمترین زمان آن را به حالت اول بازگردانید. با استفاده از این کالباس بر میتوانید ضخامت برش را از ۱ تا ۸ میلیمتر تنظیم نمایید و بنا به درخواست مشتری اسلایس های نازک و ضخیم را ارائه دهید.محصول معرفی شده از جنس آلومینیوم آنودایز ساخته شده است و در برابر آلودگی هایی ناشی از چسبندگی مواد غذایی و … حفاظت شده است. این مدل از کالباس بر محک محصولی ایده آل جهت استفاده در سوپرمارکت ها، رستوران ها و فست فود است.

ضخامت برش
1 الی 8 میلیمتر
نوع کاربری
فروشگاهی - صنعتی - رستورانی
رنگ کالا
نقره ای
دقت توزین
5 گرم
ظرفیت ترازو
3 کیلوگرم
ویژگی خاص
دارای ترازوی دیجیتال
منبع تغذیه
برق مستقیم
کشور سازنده
ایران
شرایط گارانتی
12 ماه گارانتی کالا و 24 ماه خدمات پس از فروش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...